AKTUÁLNÍ TERMÍN:

12.-13.11.2022

Poslední aktualizace: 4.11.2022

PROGRAM

Jak bude seminář probíhat?

Začátek semináře je stanoven na 9:30, scházet se však budeme už od 9:00. V těchto 30min uvaříme kávu/čaj, uvelebíme se, abychom mohli začít včas. Dopolední část je směřována více k teorii, dokud máme dostatečnou pozornost. Do výkladu je možnost zasahovat doplňujícími otázkami. Mezi 13:30/14:30 obědová pauza. V odpoledních hodinách se zaměříme převážně na praxi a praktické ukázky. Teorie jen okrajově. Závěr každého dne je ukončen hromadnou diskuzí.

Každý účastník kurzu obdrží tištěná studijní skripta, pracovní listy a závěrečný certifikát o absolvování.

14 dní po absolvování kurzu se s každým účastníkem spojím, abychom probrali případné nejasnosti.

CO VÁM SEMINÁŘ PŘINESE?

 – Získáte přehled o české byrokracii a papírovaní v oboru fotografie

– Přesvědčíte se, že 20% je fotka a zbytek je marketing

 – Zjistíte, že nepotřebujete grafika a extérní firmy k budování brandu

 – Naučíte se přemýšlet jako podnikatel a nastavit si adekvátně cenu

 – Vymyslíme strategii na sociální sítě tak, aby Vás sítě začaly opravdu bavit

 – Díky improvizačním hrám, zapomenete na slovíčko „stydím se“

– Každý Vám řekne: „natáčejte sebe a videa“, ale až tady si ukážeme jak

– Během dvou dní společně odbouráme „bubáky“, kteří Vás do teď trápili

DALŠÍ PODROBNOSTI

Co je potřeba k absolvování kurzu?

Chuť se učit novým věcem, umět vykročit (aspoň trošičku 🙂 ) ze své komfortní zóny, mobilní telefon, notebook (není zásadní), nabíječky, pohodlné oblečení.

Technické zázemí a čas

Výuka probíhá v mém studiu v Havířově. Celkově je délka kurzu odhadována na 9 hodin/den, včetně pauzy. Wifi k dispozici. K dispozici celodenní občerstvení, nealko, alko, káva, čaj.

Počet účastníků

Abych byla schopna zajistit individuální přístup, je max. počet účastníků 6 (i vzhledem ke komunikačním a improvizačním hrám). (Minimální počet účastníků: 4)

CENA SEMINÁŘE :
8 500,-

Můžete využít i rychlou online platbu REZERVAČNÍHO POPLATKU / 4 500,-.

Do poznámky uveďte Váš email a jako VS termín semináře:

VS: 1213112022

PLATBA:

Pro rezervaci místa je nutné uhrazení rezervačního poplatku 4 500,-

STORNO PODMÍNKY:

zrušení rezervace

do 31.10. – vrácení 100% částky

31.10. – 6.11. – vrácení 50% částky

od 6.11. – vrácení 20% částky

DOPLATEK:

 v den semináře hotově, popř. do 2 dní na účet

 

Kdo bude Kurzem Provázet?

Monika Polášková

Marketing manager, Fotograf a Webdesigner

Členka uzavřené skupiny Dan On Demand™

Autorka a správce edukační skupiny: FOTIM.PODNIKAM

Účastnice online školení pod vedením Dana Loka

Účastnice online školení pod vedením Vanessy Lau – MoneyMaking Skills_10 Secrets of business

KDE KLIKNOUT DÁL?

Dále mě najdete na těchto vybraných kanálech 🙂